Samstag, 12. März 2011

بیدار شوید

لانه‌های وحشیان طالب در شمال به همه نمایان است. این لانه‌های شر و فساد و قتل کشتار، که نسل‌های انسان کشان و خونخواران وحشی را با بار آورده، باید چنان کوبیده شوند که خاکستری از آن باقی نماند.


زمان آن رسیده تا تمام ناقیلین خایین را از شمال بیرون بکشند. این خایینین در خانه‌های خود به طالبان، که جزٔ فرزندان اهریمنی خود‌شان دیگری نیست، پناه داده، و شریک هر کشتار، و خونریزی هم میهنان ما میباشند. دادگاه باید همهٔ این اوباش‌های بی‌ فرهنگ را بر اساس شراکت جرم در قتل عمد، به اشدّ مجازات محکوم نمایند. تمام ناقلین از این به بعد دیگر حقٔ داشتن وسایت بارکشی، نفربری، خوه از هر گونه، حتی دو چرخه را نباید داشته باشند. تمام خانه‌های ناقلین در باز رسی های منظم و غیر منظم تلاشی شده و در صورت دریافت جنگ افزار، همهٔ خانواده باید به جرم خیانت و همدستی در قتل به دادگاه کشانیده و بر اساس قانون با ایشان بر خورد شود. در صورت تخطی بار دوم، هر خانوار ناقلین ، از منطقه رانده شده به جنوب کشور، نزد همتباران انفلاقی شان، فرستاده شوند.


 
 
مولانای شهید، روانت شاد بعد و یادت همیشه جاویدان، دشمنانت سرنگون و خوار ! بس است دیگر، این ناقلین ناخلف طالب سرشت را باید به دادگاه کشانید. اینان خفاشان طالب را در خانه‌های خود پروریده و امادهٔ نوشیدن خون مردم مینمایند. دادگاه و قانون این پناه دهنده گان طالبان را مسئول هر قتل و هر جنایت طلبان دانسته و به سزای اعمال پلید‌شان برساند. دیگر باید دهکده‌های کهندژ و دیگر استان‌ها از وجود این خون خوار‌های وحشی باید پاک شود.
 
 
لباس چرک میپوشم دور اغیار می‌گردم




ندارم مقصد دیگر، سر خود قار می‌گردم



یکی‌ گوید مرا طالب، دیگر ابلیس یا کاذب

.........

ببسته بمکی در جان به هر بازار می‌گردم



گر پیدا شود پنهان، و گر پنهان شود پیدا



چو کرزی ناخلف باشم، چه غم؟ سرشار می‌گردم!



اگر چرک لشکر انگیزد، شپش هم از سرم خیزد



نخواهم شست تن گند م ، که طالب وار می‌گردم